pondelok, septembra 7

Traja

Traja kamaráti
v jednej kaviarni
plnili sľuby

Z popolníkov
plných ľudských zvyškoch
tabaková vôňa
presiakla im údy

Ani sa nenazdali
pomizli v uliciach
ako chutné olivy

- z ruky do huby

Len víno na jazyku
dalo tušiť
otvorený podvečer...

3 komentáre:

  1. zmenil by som pár detailov, básne chápem tak, že by som ich nemal byť schopný pochopiť a túto chápem :)
    napríklad by som dal, že "v troch kaviarňach"
    a taktiež by som nahradil niečo v poslednej slohe, každá zvyšná sloha má totiž niečo nezvyčajné - až na tie dve

    (a keby to bolo celé o olivách? "plnili olivy", "pomizli v olivách/ ako špáradlá")

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak ti treba :) Mňa sa už nezbavíš, nedá sa ma ani zastreliť, vôkol existuje veľa ľudí, ktorí môžu mať schizofréniu, k niekomu z nich sa už len nasťahujem, ak by Andrej chudák zlyhal

    OdpovedaťOdstrániť