utorok, augusta 25

Diagonála

Premilovali sme celé mesiace
a nedostali sa nikam

Upotení v perinách
prišli sme na to,
že môj ľavý prsník je väčší
a tvoje nohy v noci studené

Ešte to mesiac potiahneme...
Ten pravý možno dorastie

4 komentáre:

  1. :D teda tu pritomna pointa nema chybu...fakt som sa nahlas zasmial, aj ked je to vlastne smutna basen...gratulujem k peknej metafore

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj michal si myslí, že je smutná, podľa mňa je skôr hnevavá, neviem, či také slovo existuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ano, suhlasim s obomi, krásnehnevavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. príde mi to ako začiatok manželstva, uvažovať mesiac dopredu je len krokom k tomu uvažovať sedem mesiacov dopredu

    a dokonca sa spomínajú kompromisy

    ale (ne)rád (ne)súhlasím s ľuďmi, ak je myslenie dopredu smutné, určite je desivá a teda aj hnevavá

    túto taktiež nechápem a zdá sa mi najlepšia

    OdpovedaťOdstrániť